正文

婚前婚后 zt

(2007-06-18 13:50:57) 下一个

Before the marriage:
在婚姻之前:


He: Yes…At last, It was so hard to wait!
他:嗯... 最后, 终于也等待到了!
She:Do you want me to leave?
她:您想我离开吗?
He:NO! Don't even think about it!
他:不!想也不要想!
She: Do you love me?
她:您爱不爱我?
He:Of course!
他:当然!
She:Have you ever cheated on me?
她:您会不会欺骗我?
He:NO! Why you even asking?
他:不会!这您还用问?
She:Will you kiss me?
她:您会否亲吻我?
He:Yes!
他:嗯
She:Will you hit me?
她:您会否打我?
He:No way! I'm not such kind of person!
他:不可能!我不是这样的人!
She:Can I trust you?
她:我能信任您吗?
He:Yes.
他:嗯


Now after the marriage you can read it from below .....upwards!
在婚姻以后,您可以读,从下边.....向上读

[ 打印 ]
[ 编辑 ]
[ 删除 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.