个人资料
正文

黑海。和平

(2005-12-28 22:02:18) 下一个






[ 打印 ]
阅读 ()评论 (10)
评论
LTG 回复 悄悄话 exactly so!!!

like your comments very much.....all good art critics....:)

drawing with the "mouse," the media is both limited and unpredictable.... it is really hard to draw not like cartoons....:)

but as imagination flows, i have no rights to stop them...

:))

cheers!!
知凡 回复 悄悄话 什么是完美?人的潜力是多么无限。。。艺术家的艺术生命是无限的,但也不是生来就会提笔作画的吧:)

我总是在一些线条和画面的表达里品味除作品本身所带给我的感受外,同时我感受很多的延伸与伸展,我喜欢的常是那样的一种蕴藏,就像生命的蕴藏一样。。。

人们对待艺术惯于“评头论足”,套上自以为是的狭隘观念,而不是理解和尊重艺术家的艺术生命,就像不尊重自己的生命一样。。。

无限中应该是动与静静与动的美没有死亡的完美。。。
影云 回复 悄悄话 you are very welcome :)

have a nice day tooo!!!

being perfect to
WHOM?

"i draw the way i write...." that's how i feel toward your drawings . . .

:)
LTG 回复 悄悄话 zf,

what you are saying here is very nice......that is true when we "taste" art without judgement and pretention.....

i did not draw to be "perfect"..... dislike that word....

so, take your time tasting ...:)

thanks a lot!
知凡 回复 悄悄话 就像谈诗一样,我不会“评头论足”,但我知道“品味”,所以我说“Delicious”:)

很简单,比如看到喜欢的文字,看到喜欢的图画,也许你不知道该如何表达,但身体是会有很多反应的,比如心会立刻有许多感觉,牵动其他感觉。。。而静品的时候嘴里生津等等,“生津止渴”,“细嚼慢咽”。。。称为“品味”。。。在头脑辨别之前,“...feeling is first...”,我总是用我的feeling 来感觉,不好意思,外行人说的都是外行话:))))

再谢谢你“美味”的画,也祝你午餐胃口好:))
LTG 回复 悄悄话 y.y.:

thankyou verymuch!!

yeah, it is all about imagination.....

zf:

delicious??

:))

i draw the way i write....

cheers!!!

hope you all have a great day!!!
知凡 回复 悄悄话 很喜欢你的画里线条的神奇运走所创造的和谐和想像的多维之感。。。

Again, Delicious!!! Mmmmmmm.........

谢谢分享。。。
影云 回复 悄悄话 reeeeeaaaally love your drawings!!!

full of imagination!!!
live color!!!

thanks for sharing!!!
登录后才可评论.