子卓轩

人生如一盘棋局,琢磨着继续着,具有洞察力,和一颗平和宽容的心。尽了力就可以了,没有绝对的输赢
个人资料
笨企鹅 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

俺家对话集锦-博您一笑

(2010-11-13 16:44:03) 下一个

She: Why do you always stare at me?
He: Because you are my eye candy!
评论:这也太甜言蜜语了吧

She: Honey, is our dinner done? (He has been baking cornish hens about 40 minutes)
He: not yet honey.
She: Why? Why does it take longer time than cooking his mom?! (I sometimes bake a whole chicken)
结果:他大笑不止

He: May I brush (my teeth) with you together?
She: No, Why?
He: You are my together wife!
评论:就这么粘人。

She: Honey, did you see a slice of a cake I put into a plastic bag yesterday?
He: hmmmm......I ate
She: Why?! You are not supposed to eat any desert in the evening!
He: well, I ate it between this morning time and noon time, my FOOD POLICE!
结果:语塞,只能停止埋怨,哈哈大笑。

She: I love your wife!
He: I love her too. I love your husband!
She: Me too, I can't believe we have so many things in common!

He: I love loving my wife!
She: wow, your are so lucky!

这句话让我目瞪口呆:your lips are sugar-coated, he said after we had a kiss.

还有一回,胖子去停车场开车,我在某地门口等着。他开到我跟前居然说:“Hey, Miss, need a ride?!"
我即可语塞,然后边上车边回敬道:“sorry, I am waiting for my handsome boyfriend." 胖子还不死心,两人在车里继续编排了一会儿, 呵呵。

某天,他做了啥我不满意的事, 我说:you will be punished! 他回敬:yes, I will get 10 kisses! 所以根本就生气不起来。


在院子里拽几颗砍倒的树,从这头到那头,走回来的时候都要手拉手,还相互吹捧“你真棒,你真卖力”等等。


怪和他弟弟来访的女性朋友说:没看见过这么affectionate的couple, 换句话,没见过像你们这样互粘和显摆感情的,呵呵。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (6)
评论
笨企鹅 回复 悄悄话 甜蜜战友,呵呵
笨企鹅 回复 悄悄话 是啊,一个看不见就多吃两口,真没辙!
jane918 回复 悄悄话 想改变老美吃甜食的毛病很难很难。。。我老公的妈妈一次吃了一大桶冰激凌我都晕了看着他们大吃特吃冰激凌。。唉!我本来以身作则给他们看,结果是:无效!
jane918 回复 悄悄话 哈哈。。俺老公也是这样地粘银。。。
tibuko 回复 悄悄话 "Affectionate"?
DanaD 回复 悄悄话 够资格显摆的,羡慕ing!
登录后才可评论.