生活如歌

天没降大任于我,苦心智,劳筋骨,饿体肤,,,就免了吧,但我也要努力的,使劲的过好日子。
正文

1月19日  周五阴

(2007-01-18 15:39:34) 下一个
昨晚不知为啥老公失眠,在床上翻来覆去的不睡,问他,说是热得睡不着。我裹着被子,他在旁边光着膀子扇扇子,,,郁闷。

早上起来头昏脑胀,本来今天应该跟他一起去上班,可是他昨天为了陪我逛街已经请了病假没上班,今天再跟他去怕他分心照顾我不能专心工作。

在家里收拾东西准备明天出发,其实也没什么好带的。

Yesterday my computer just like out of work ,it,s so slowly that I don,t want to write anything. I will go to Japan tomorrow, don,t want to leave my sweet heart:))))

Also I am think about or worry about my future, I don,t know what kind of work  fit me, I even don,t know I want to do, Oh,,,,I remember, I want earn a lot of money without work but everyone knows it,s impossible.

I don,t know if my notecomputer can use internet in Japan but I will write something
as possible as I can.

跟老公逛街常常会生出很多闷气,这个人不知道怎么回事,常常反应迟钝的样子,跟他讲话总是心不在焉,答非所问。我又是那种一是一,二是二的人,问他什么,就会巴巴的一直等到他回答,听不见回答就会火冒三丈,,,老公是慢性子,我又是急脾气,,,郁闷。
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
灵馨 回复 悄悄话 保重啊,你不用着急上网,没有意义,等你回来时,我就轻松了,祝你好运
登录后才可评论.