雪坊的日记

记录我们一起走过的日子
个人资料
  • 博客访问:
正文

年终心情

(2007-12-30 16:10:31) 下一个

回头望这一年,真是一个不平静的一年。Party,  Party, 刚刚过去的这一周, 几乎每天都追赶着Party,  热闹如澳洲的夏季。女儿经过这个圣诞,明显地成熟了,早上一起来, "morning"过后第一句话:“我今天穿什么裙子呀,我们要去哪里?” 是不是这就是澳洲的white Christmas。独自过圣诞,一点也不孤独。

和Hugh天天通电话, 他说他好想我,天天看我的照片。他的父母家里,摆了我和他许多的巨幅照片。 看着我们昔日的照片,他不住地感叹我的美丽。 我纠正他那是那时的我, 一开始他没有察觉,后来他讪讪的笑笑,叫我不要多心。短暂的分开,可以让我们逃离平时地琐碎,对往昔温故而自新。 他问我好吗?我说我现在适应了独自的日子。他说那可不好。

七年,终于走过,我们依然年轻。
牵手,一起耕耘,不问收获;
举目,一起放逐,不问归期。

今天是07年最后的一天,不想作总结。 只是想讲我此时的心情:平安,喜乐,放松,感谢,仁爱,和平。。。。。。

 High Five!
 07年,再见!

谢谢朋友们,我们一起展望我们的08年, 我们一起走,一起共勉。


----------------------------------------------------------------------
                                                                                              音乐选自愚公






Violin: My Heart Will Go On     Artist: Andre Rieu



My Heart Will Go On Lyrics

Every night in my dreams
I see you. I feel you.
That is how I know you go on.

Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on.

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never go till we're one

Love was when I loved you
One true time I hold to
In my life we'll always go on

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

There is some love that will not
go away

You're here, there's nothing I fear,
And I know that my heart will go on
We'll stay forever this way
You are safe in my heart
And my heart will go on and on


Song: My Heart Will Go On 
Artist: Celine Dion





[ 打印 ]
阅读 ()评论 (11)
评论
林贝卡 回复 悄悄话 雪坊,

祝你和你家人春节快乐,平安幸福,

Rebecca
曾宁 回复 悄悄话 雪坊.新年来了,希望你快活,就象我见你的那天一样
xli426 回复 悄悄话 all the best wishes to you in the new year!
林贝卡 回复 悄悄话 雪坊,

Wish you and yours the best for 2008,

Rebecca
eve_cn 回复 悄悄话 新的一年,新的开始。祝新的一年,一切如意,心想事成!
1m 回复 悄悄话





1m不背钱,都存在bank支援建设呢;

1m也不关风月,1m是很牛B地谦虚着,那种意思,嗬嗬~



娃娃哈哈 回复 悄悄话 牵手,一起耕耘,不问收获;
举目,一起放逐,不问归期。

喜欢!

有爱和友谊,年轻的心永远不会孤独!
雪坊 回复 悄悄话 Librababy:
Thank you so much! Best wishes to you and your family in the year 2008. Lets walk and explore through the path.
LibraBaby 回复 悄悄话 happy new year to your whole family!
登录后才可评论.