百合心经

我手写我心,我歌唱我意
正文

有些

(2006-12-08 21:19:19) 下一个

有些 zt

有些失去是注定的,
有些缘分是永远不会有结果的。
爱一个人不一定要拥有,
但是拥有一个人就一定要珍惜。
不要等到伤害的时候才去祈求原谅,
不要等到失去的时候再去挽回。
如果我不小心留下一滴泪水,
那是因为呵,
我不愿意忘记,你--
是谁

Some  自译

Some lost is doomed,
Some destiny never bears fruit.
Loving someone does not mean to own one,
Yet, Owning someone must be capable to chrish one.
Do not beg for pardon until you hurt,
Do not try to retrieve until you lose.
If, unintentionally,
I shed one drop of tear,
That is because,
How am I  not willing to forget--
who you are

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.