每一次的付出都有收获:)

时间在文字里流连,人在生命里穿梭,你在那一端起飞,我在这里驻盼,呵!生命的泉水,幸福的岸
正文

柔淋一下小猪吧^-^

(2007-10-16 18:40:25) 下一个
我在激变广场奋勇肉博之时

小猪到处逛着串门来了耶~

现在回想起和他在激变广场的第一次相遇

我是被他的这个贴 吸引住咧

原贴如下:

Eastern religions are helpful to improve people’s attitudes and behaviors for those people who indeed believe them. For example, Eastern religions: humans should treat animals and plants with the same dignity and respect as humans. i.e., Taoism considers that the individual and the surroundings are inseparable. Also, Taoism thinks people who follow with the nature rules will get benefits from doing so. I cannot agree with this idea more. It is one of the very important attitudes for people to obey the nature rules to deal climate issues. In this case, Taoism will help people improve people’s attitudes and behaviors. For Buddhism, people doing bad things will harm themselves in the future or in the next generation. Buddhism also thinks that animals should be protected and people should not kill animals and eat their meat. I think Buddhism is helpful for human beings to live in harmony with nature.Western religions think that human beings are the center of the nature and people will conquer the nature. For example, Christianity thinks people should fill the earth and subdue it, and have dominion over the fish in the sea and the birds of the air and over every living thing. From this point, I think it will be less helpful than the Eastern religions. However, people have realized this problem and start to protect our nature.

因为在我眼中理想男人是有爱心 爱护大自然 爱护动物

然后呢 我就经常去唱坛潜水

后来 潜水也不行啦 干脆 去唱

清唱了许多的哥 这期间 和小猪也渐渐由不太熟悉而变得了解

可是 后来 我发现 是我错了 他是一位大众服务类型的男人

而且 他喜欢漂亮的 他看过我照片 我长的一般 这让他对我不来电

感情的事 是不能勉强的 所以我离开了唱坛

来婚坛 我象变了一个人一样 疯了 色的没谱

其实现实中 我不是这样子的

不过 我在婚坛的我 并没有让我自己感到讨厌

相反让更深的那部分我从未曾表达而以猛女形象表达了

因此有了深入去理解和思索爱和性是什么

放手意味着一种纯粹的爱 做爱意味着需要抓住对方 永远二合一 为一体不分开

然而越做越失去纯粹的爱 没有纯粹之爱的心 会很空 很空

男女之间就是这样 由纯粹之爱 让心灵得到饱足 由做爱之性爱 延续现实的轮廓
[ 打印 ]
[ 编辑 ]
[ 删除 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.