换个轻松的活法

原来是“茫茫人生,何处是岸?”,我今天“活的轻轻松松”为什么?
个人资料
  • 博客访问:
正文

Take me to your heart 英文版

(2006-10-20 15:11:15) 下一个
  


http://www.wyhy.cn/userfile/Take_me_to_your_heart.mp3


Take me to your heart <<吻别>>英文版

Hiding from the rain and snow
风雨一路走来

Trying to forget but I won't let go
我试图忘掉过去但不能够

Looking at a crowded street
望着拥挤的人群

Listening to my own heart beat
我听见自己的心在呼唤你

So many people all around the world
人海茫茫

Tell me where do I find someone like you girl
到那里能找到象你一样的女孩


(Chorus)

Take me to your heart take me to your soul
让我走近你走进你的心

Give me your hand before I'm old
给我你的手,在我老去之前

Show me what love is - haven't got a clue
告诉我爱情是什么?我没有一丝头绪

Show me that wonders can be true
告诉我梦想怎样才能成真?


They say nothing lasts forever
都说没有什么能够永恒

We're only here today
我们能把握的只有今天

Love is nowornever
爱与不爱

Bring me far away 缠绕我心永远


Take me to your heart take me to your soul
让我走近你走进你的心

Give me your hand and hold me
给我你的手,和我一起

Show me what love is - be my guiding star
告诉我爱情是什么?你是我的命运星

It's easy take me to your heart
带我走进你的生活


Standing on a mountain high
独自一人站在山颠

Looking at the moon through a clear blue sky
望着月亮从淡蓝的夜幕中升起

I should go and see some friends
想起我的老朋友

But they don't really comprehend
但没有谁能真正读懂我的心


Don't need too much talking without saying anything
我不想再说什么也不想说太多

All I need is someone who makes me wanna sing
我所需要的是一个能让我快乐的人
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.