正文

今天很郁闷!

(2007-03-01 02:28:35) 下一个
今天知道投到Science的文章被拒了,心情很沮丧!老板本来也抱了很大希望,自己也是为了它舍弃了很多东西,包括圣诞节,新年和春节的休假!真是TMD郁闷!原谅我说脏话,今早小老板通知我的时候也破天荒地骂了一句,当然她骂的是德语,而我要骂国粹!郁闷!!!!!!不知道是否该摆个阵,来助我接下来投稿顺利!
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
城堡里的公主 回复 悄悄话 谢谢!我还好了,发发牢骚,就又投入到另一场战斗中了!呵呵

不过,我的生活不是孤单的,我也不希望它是孤单的。也并非男人都是一钱不值的,只是坏男人应该遭到人们的鄙视。现在的我很平和,我不偏激,我OK了,呵呵!

谢谢回复,希望你一切都好!
SINEAD4273 回复 悄悄话 Dear Dr.... hang in there. Emotions are important. But you have to have it under control.

As to men, a dime a dozen.

Life is lonely in the Dr. world. But at least you have the control. Just make your life better, you will get what you want.

I failed to control my emotion when I was at your age. Just a piece of friendly advice from some one who has been there and done that.

Best of luck.
登录后才可评论.