花儿为爱情而亡

我喜欢在这样的昏暗中轻轻的走,穿过大片的阴影,好像走着走着就回了故乡,像梦中一样...
个人资料
  • 博客访问:
正文

※ ※ 若这小路是我的 ---- 以梦 ※ ※

(2022-01-15 23:48:55) 下一个

 

非常喜欢的一首歌,终于有伴奏了,发出来庆祝一下:)
 

2022.01.16

 

740

 

 

※  ※ 若这小路是我的  ※ ※

 

曲:Brazilian Lullaby
词:以梦编译

 

 

若这小路 若这小路它是我的
我将这样 我将这样铺平它
用珍贵的 用珍贵的小小宝石
让我心爱 让我心爱经过它

 

 

在街那边 在街那边有个森林
人们叫它 人们叫它孤独林
森林里面 森林里面有个天使 
她偷走了 她偷走了我的心

 

 

如果是我 如果是我偷走你心
你也一样 一样偷走我的心
如果我曾 我曾偷走你的心
只是因我 因我已经爱上你

 

 

If this street, if this street were mine 
I’d have it. I’d have it paved 
With precious, with precious little stones 
For my love, for my love to pass

 



On this street, on this street there’s a forest 
Which is called, which is called loneliness 
Inside it, inside it, lives an angel 
Who stole, who stole my heart


 

If I stole, if I stole your heart 
You stole, you stole mine too 
If I stole, if I stole your heart 
It’s because, it’s because I love you
 

 

 

 

 

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.