正文

红磨坊《给你的歌》

(2006-06-25 18:42:53) 下一个

http://www.youtube.com/watch?v=DT8BVYMYiR0

给你的歌

歌是我的生命
这首就献给你
你可以跟所有人说
这首歌我为你而写
也许它过于简单
不过现在写完了
希望你别在意
我把心意写下来
这世界因为有了你变得美丽

坐在屋顶上
蹭掉了一层青苔
有些歌词啊
让我好不气恼
我写这歌的时候
阳光伴着我
这世界因为有了你
我才不放弃

所以请原谅我的健忘
我总是这样
你看我已经忘记
它们是绿色还是蓝色
不过我的意思很清楚
你的眸子是我见过最温柔的

你可以跟所有人说
这首歌我为你而写
也许它过于简单
不过现在写完了
希望你别在意
希望你别在意我把心意写下来

这世界因为有了你变得美丽
希望你别在意
希望你别在意我把心意写下来
这世界因为有了你变得美丽

Your Song

My gift is my song
And this one's for you
And you can tell everybody
That this is your song
It maybe quite simple
But now that it's done
Hope you don't mind
I hope you don't mind
That I put down in words
How wonderful life is now you're in the world

Sat on the roof
And I kicked off the moss
Well some of the verses well
They got me quite cross
But the sun's been kind
While I wrote this song
It's for people like you that
Keep it turned on

So excuse me for forgetting
But these things I do
You see I've forgotten
If they're green or they're blue
Anyway the thing is well I really mean
Yours are the sweetest eyes I've ever seen

And you can tell everybody
This is your song
It may be quite simple
But now that it's done
I hope you don't mind
I hope you don't mind that I put down in words

How wonderful life is now you're in the world
I hope you don't mind
I hope you don't mind that I put down in words
How wonderful life is now you're in the world

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.