个人资料
林贝卡 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

Because You Love Me

(2009-10-07 11:23:00) 下一个


Song: Because You Loved Me
Artist: Celine Dion

For all those times you stood by me
For all the truth that you made me see
For all the joy you brought to my life
For all the wrong that you made right
For every dream you made come true
For all the love I found in you
I’ll be forever thankful baby
You’re the one who held me up

Never let me fall
You’re the one who saw me through
Through it all
You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I’m everything I am because you loved me
You gave me wings and made me fly
You touched my hand I could touch the sky
I lost my faith, you gave it back to me
You said no star was out of reach
You stood by me and I stood tall
I had your love I had it all
I’m grateful for each day you gave me
Maybe I don't know that much
But I know this much is true
I was blessed because I was loved by you
You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I’m everything I am
Because you loved me

You were always there for me
The tender wind that carried me
A light in the dark shining your love into my life
You’ve been my inspiration
Through the lies you were the truth
My world is a better place because of you
You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I’m everything I am
Because you loved me

中文歌词

为了无数次你的支持
为了所有你让我明白的真理
为了你带给我的无穷欢乐
为了你纠正的所有错误
为了你曾经实现的每一个梦想
为了你给我的全部的爱
我将永远心存感激
让我振作起来的你

对我永不放弃
你伴我度过
这一切的一切
当我虚弱无力时
你就是我的力量之源
当我无力话语时
你就是我的口舌代言
当我眼力无存时
你就是我的明亮双眼
你发现了最好的我
当我无力攀登时
你把我托起
你对我坚贞不渝
因为你相信我就是我
因为你爱我
你给我双翅
让我可以展翅高飞
你拉我的手
让我可以碰触天空
我灰心之时
你帮我重拾信心
你说没有做不到的事情
有你的支持
我就有了勇气
有了你的爱
便有了一切
衷心感谢你给我的每一天
也许除此之外我所知不多
但你对我的爱,
我深信不疑
被你所爱是上天眷顾
当我虚弱无力时
你就是我的力量之源
当我无力话语时
你就是我的口舌代言
当我眼力无存时
你就是我的明亮双眼
你发现了最好的我
当我无力攀登时
你把我托起
你对我坚贞不渝
因为你相信我就是我
因为你爱我
你总是在那儿守侯着我
像一阵轻风,将我托起
你的爱就如黑暗中闪耀的光芒
你就是我生活的激情
你让所有的谎言都不存在
因为有你,我的世界更美好

歌手席琳 迪翁(Celine Dion)介绍

席琳 迪翁(Celine Dion)1968年3月30日生于加拿大魁北克,是一位著名的法语和英语女流行歌手。作为全球最畅销的女歌手之一,席琳 狄翁在全球的专辑销量已经超过了2亿张。她是一位获得过葛莱美奖、朱诺奖、奥斯卡奖的流行歌手,并偶尔参与作品的创作。

Celine的音乐受到了多种音乐风格的影响,包括流行、摇滚、福音、古典等等。同样,她也因为她卓越的声音技巧而为人侧目。在她1999年宣布暂时退出娱乐圈之前,她推出了许多英语和法语的冠军曲目,包括“I’m Your Angel”及“My Heart Will Go On”等。2002年Celine Dion带着全新专辑“A New Day Has Come”重新回到了音乐圈当中。2004年她赢得了世界音乐奖的钻石奖,表彰她成为“the best-selling female artist of all time”(全球最畅销的女艺人)。2007年底,Celine结束在美国赌城拉斯韦加斯的凯撒宫演唱秀“A New Day…Live In Las Vegas”,并发行英文专辑《Taking Chances》,随即引起全球热销。

英语歌曲 Because You Love Me 简介

这首歌是1996年美国影片《战地之恋》的主题曲,席琳 迪翁用她那极具穿透力的嗓音完美地呈现出那种震撼灵魂的情感。感人、意味深长、华丽优雅,我们已经寻找感动我们的方法已久,我们正需要分享这种音乐观念。(摘自网络)




Rebecca Lin 2009 Fall In USA

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (7)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.