个人资料
林贝卡 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

Promsies And Love

(2007-01-23 03:20:17) 下一个

Love and Promise

Can love be promised?
Will it be gone with the wind?

Fresh dew on pretty roses,
Shinning moments evaporate soon.

Roses blossom, roses fade,
Love comes, love goes.

Moonlight kisses, sunlight laughs,
Love letters, sweet memories.

Wise you, can you tell me?
Will love be forever new?

Rebecca Lin 2007 Winter In USA

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (12)
评论
tenyu 回复 悄悄话 dear rebecca,
pormises & love 这首诗很好。热爱的时候可能很多pormises。当爱不在的时候不会知道pormises在哪啊!will love be forever new?什么人能知道啊!感觉挺心酸的。
林贝卡 回复 悄悄话 Dear 虔谦,

今天我开车时,想起你,想起和你的交流,是一种欣慰的感觉。是的,我非常喜欢你的诗文。

Love,

Rebecca
虔谦 回复 悄悄话 谢谢贝卡夸奖我的诗,我很受鼓舞呢!
平时我班上的电脑既听不到声音也看不到颜色 :) 贝卡我周末再来欣赏。
have a nice day and week my dear friend, love to you, qq
登录后才可评论.