飞飞舞儿

我们没有目的地的地址,googlemap;yahoomap;甚至GPS都不管用,路过试过那么多的叉路,一步一步兢兢战战,一路走来回头望,
正文

关于音乐

(2010-11-15 10:53:36) 下一个
       I am always afraid of being alone. Today, after I made a call to schudle my son's drawing class, I laid on sofa without any thought. My living room are prettty mess right now, but I don't want to clean it up right now. I turned on my netbook to lisen music, any! Slowly I felt so cofortable, and I figured out the truth is that music can be a partner all the time with you. I am so excited to find out this truth because I will fell safe the rest of my life:))
    

    音乐慢慢地侵蚀,伴随着悲伤,过去,记忆,原来是不想记忆。
就像《百年孤独》,多年以后,我住在这个乡村,过着安定不惊的日子,某个早上,打开门,看到无遮无挡的阳光洒落我的全身,好像芬芳的花瓣,我的心充满宁静。可是,好像约定,总是被抓住,开始往回望,记忆起我经历的,欺骗,背叛,执着……
     原来不愿记忆。 我当初纵身跳入的时候,以为人生斑斓总比空白的好,并没有思虑到总有这一切的记忆是想忘掉。
     北京的冬天。
      天在要黑不黑的时候,隐约你会见到命运注定的那个人。如果天黑到你什么也看不见的话,不是什么都不会发生吧。天时地利人和所谓。我见到他,不是一个人,拥着那个她,在我大叫着要分开的两个个月后。
    不应该惊悸,因为早就知道。告诉心要平静,心默默的。
(待续)
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.