Insight

工程技术,地产投资,信仰家园,时尚生活
正文

【Music】10,000 Reasons 一万个理由

(2015-10-29 05:41:27) 下一个

 

一万个理由

10,000 Reasons

♥Hymn♥

称颂救主

♥Lyrics

 

Bless the Lord, O my soul

称颂救主,哦 我的灵魂
O my soul

哦,我的灵魂
Worship His holy name

敬拜他圣洁的名


Sing like never before

不像从前那样歌唱
O my soul

哦,我的灵魂
I'll worship Your holy name

我要敬拜你圣洁的名

The sun comes up, it's a new day dawning

太阳升起,是新一天的黎明
It's time to sing Your song again

是再一次唱起你歌的时候
Whatever may pass, and whatever lies before me

无论经过什么,无论有什么等在我的前方
Let me be singing when the evening comes
让我歌唱在傍晚来临的时候

Bless the Lord, O my soul

称颂救主,哦 我的灵魂
O my soul

哦,我的灵魂
Worship His holy name

敬拜他圣洁的名


Sing like never before

不像从前那样歌唱
O my soul

哦,我的灵魂
I'll worship Your holy name

我要敬拜你圣洁的名

You're rich in love, and You're slow to anger
你有丰盛的慈爱,不轻易发怒

Your name is great, and Your heart is kind
你的名何伟大,你的心何仁爱

For all Your goodness I will keep on singing
在我心可找到一万种因你仁爱理由

Ten thousand reasons for my heart to find
我要继续歌唱

Bless the Lord, O my soul

称颂救主,哦 我的灵魂
O my soul

哦,我的灵魂
Worship His holy name

敬拜他圣洁的名


Sing like never before

不像从前那样歌唱
O my soul

哦,我的灵魂
I'll worship Your holy name

我要敬拜你圣洁的名

And on that day when my strength is failing
在那天,当我力量渐衰

The end draws near and my time has come
最后的结局将近,我的时间到了

Still my soul will sing Your praise unending
我的灵魂仍将唱着你的赞美

Ten thousand years and then forever more
千万年直到永远不止息

Bless the Lord, O my soul

称颂救主,哦 我的灵魂
O my soul

哦,我的灵魂
Worship His holy name

敬拜他圣洁的名


Sing like never before

不像从前那样歌唱
O my soul

哦,我的灵魂
I'll worship Your holy name

我要敬拜你圣洁的名

Jesus, I'll worship Your holy name

耶稣,我要敬拜你圣名
Lord, I'll worship Your holy name

主啊,我要敬拜你圣名

 

·专辑·

10,000 Reasons
 
是英国福音创作才子Matt Redman发行于2011年的敬拜专辑,沿袭一贯的流行摇滚风格。
10,000 Reasons (Bless the Lord) 获得第55届格莱美最佳当代福音金曲奖。
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.