正文

我说你说:

(2005-07-23 19:32:53) 下一个
水说:“让我日夜拥抱着你,一刻都不离开你!“ 鱼说:“让我躺在你温柔的怀里,享受你的呵护!“ 锅说:“丫都快煮熟了,还这么嘴贫!“ 病人:我失眠. 医生:这些药丸,红色让你梦到德华?白色梦到阿伦;绿色梦到润发. 病人;那我全部服下去呢? 医生:那你可以见到国荣. 我说: 我信教了。When I say"I'm a Christian" 你说:你得救了。 I'm not shouting,"I'm saved!" 我说:可我找不到北。 I'm whispering,"I get lost; 你说:就走这条路。 That is why I chose this way." 我说我是基督徒时 When I say,"I'm a Christian." 我的言语中没有骄傲, I don't speak of this with pride 而是承认我跌倒了, I am confessing that I stumble 需要一名向导。 And need someone to be my guide 我说我是基督徒时 When I say,"I'm a Christian." 我不是在炫耀自己的成功, I'm not bragging of success 而是承认自己失败了, I'm admitting I have failed 所欠的债务自己无法还偿。 And can't ever pay my debt 我说我是基督徒时 When I say." I'm a Christian." 我不是在说自己很完美, I'm not claiming to be perfect 我的缺点非常明显 My flaws are all to visible 而神认为我仍配得救回。 But God believes I'm worth it 我说我是基督徒时 When I say."I am a Christian." 我仍感到伤心和刺痛, I still feel the sting of pain 这就是为什么 I have my share of heartaches 我要寻求神的名。 Which is why I speak His name 我说我是基督徒时 When I say," I am a Christian." 我不是要论断人, I do not wish to judge 因我没有那职权。 I have no authority 只知我被爱围圈。 I only know I'm loved.
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.