海那边的姑娘

我是一个简单的女生,一个喜欢大海的女生. 如果我们是知己,也许我们可以一起去海边走走,看看,听听海的声音.
个人资料
正文

我在脑坛发的一些题目,你会不会呀.(4) (图)

(2005-04-09 04:40:11) 下一个

1. 据说能看出11张脸的就是天才 2. longest sentence? What is the longest sentence? Note that this question was asked with English. The answer is below: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . The longest sentence is: "I do." Because when you answer "I do." in your wedding, you get the longest "sentence" (all your remaining life).
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
海姑娘 回复 悄悄话 厉害,我才看出不到10 个,呵呵
混吃等死 回复 悄悄话 我竟然看到了16张脸,我是天才中的天才!
登录后才可评论.