玩票

基本不会发什么的,不用访问
正文

无心伤害

(2022-10-20 14:16:13) 下一个

无心伤害 (原唱杜德伟,此版为欧阳靖版)
词曲:小虫
真心无奈多心都为了爱
我坐在这傻傻的发呆
我仍依赖你纯纯的爱
我心还在爱你的人还在
苦苦等想哭哭不出来
无心伤害你应该明白

爱太多空隙受伤容易
互信互爱才是唯一
对你的付出都放在心里
我始终这样珍惜我怎么会忘记
Feel so sorry, baby I'm so sorry
I never meant, I never meant to hurt you
无心伤害你应该明白
Feel so lonely, baby I'm so lonely
Do you know, I need you to come back
Are you alright 请快点回来

爱是纯真爱是无恨
不在乎怎么会痛苦万分
我真的太笨不懂心疼
Baby please come back oh ye..
I'm feel so sorry, baby I'm so sorry
I never meant, I never meant to hurt you
无心伤害你应该明白
Feel so lonely, baby I'm so lonely
Do you know, I need you to come back
Are you alright 请快点回来

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.