真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

12-30

(2023-12-29 19:22:20) 下一个

12-30

I am leading you along a way that is uniquely right for you. The closer to me you grow, the more fully you become your true self-the one I designed you to be. Because you are one of a kind, the path you are traveling with me diverges increasingly from that of other people. However, in my mysterious wisdom and ways, I enable you to follow this solitary path while staying in close contact with others. In fact, the more completely you devote yourself to me, the more freely you can love people.

 

Marvel at the beauty of a life intertwined with my presence. Rejoice as we journey together in intimate communion. Enjoy the adventure of finding yourself through losing yourself in me.

 

我正在引领你走一条独特适合你的道路。你与我越来越亲近,你就越完全地成为真正的自己——那个我设计你成为的人。由于你是独一无二的,你与我同行的道路与其他人的逐渐分道扬镳。然而,在我的神秘智慧和方式中,我使你能够在保持与他人密切联系的同时,沿着这条独行的道路前行。事实上,你越完全地献身于我,你就越能自由地爱人。

 

对于与我的在交织在一起的生活之美感到惊叹。在亲密的交往中,让我们一起欢欣。享受通过在我里面迷失自己而找到真正自我的冒险。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.