真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

12-29

(2023-12-28 17:58:30) 下一个

12-29

Trust me with every fiber of your being! What I can accomplish in and through you is proportional to how much you depend on me. One aspect of this is the degree to which you trust me in a crisis or major decision. Some people fail miserably here, while others are at their best in tough times. Another aspect is even more telling: the constancy of your trust in me. People who rely on me in the midst of adversity may forget about me when life is flowing smoothy. Difficult times can jolt you into awareness of your need for me, whereas smooth sailing can lull you into the stupor of self-sufficiency.

 

I care as much about your tiny trust-steps through daily life as about your dramatic leaps of faith. You may think that no one notices, but the one who is always beside you sees everything - and rejoices. Consistently trusting in me is vital to flourishing in my presence.

 

信任我,用你全人的每一根纤维!我能在你身上和通过你完成的事情,与你对我的依赖程度成正比。其中一个方面是在危机或重大决策中你对我的信任程度。有些人在这里惨败,而另一些人在艰难时期表现得最好。另一个更能说明问题的方面是:你对我的信任的恒定性。在逆境中依赖我的人,在生活顺利时可能会忘记我。困境可以唤醒你对我需求的意识,而顺风顺水可能会让你陷入自足的昏昏欲睡中。

 

我同样关心你在日常生活中对我的微小信任步伐,就像关心你在信仰中的戏剧性飞跃一样。你可能认为没有人注意到,但一直在你身旁的那位看到了一切——并为之欢喜。持续地信任我对于在我面前茁壮成长至关重要。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.