真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

12-3

(2023-12-02 20:18:01) 下一个

12-3

Do not be surprised by the fiery attacks on your mind. When you struggle to find me and to live in my peace, don't let discouragement set in. you are engaged in massive warfare, spiritually speaking. The evil one abhors your closeness to me, and his demonic underlings are determined to destroy our intimacy. When you find yourself in the chick of battle, call upon my name: "Jesus, help me!" At that instant, the battle becomes mine; your role is simply to trust me as I fight for you.

 

My name, properly used, has unlimited power to bless and protect. At the end of time, every knee will bow (in heaven, on earth, and under the earth) when my name is proclaimed. People who have used "Jesus" as a shoddy swear word will fall down in terror on that awesome day. But all those who have drawn near me through trustingly uttering my name will be filled with inexpressible and glorious joy. This is your great hope as you await my return.

 

不要对对你思想的猛烈攻击感到惊讶。当你努力寻找我并在我的平安中生活时,不要让沮丧情绪落下。从属灵战争的角度来看,你正参与一场巨大的战斗。恶者憎恶你与我亲近,他的邪恶手下决心摧毁我们的亲密关系。当你发现自己陷入战斗之中时,呼求我的名:耶稣,帮助我!就在那一瞬间,战斗就成了我的事;你的角色只是信任我,因为我为你而战。

 

如果使用得当,我的名有无限的能力来祝福和保护。在时间的尽头,当我的名被宣告时,(在天上,地上和地下膝都跪拜。那一天,将耶稣”用作轻蔑咒语的人将在恐惧中跌倒。但所有用信心呼唤我的名字而亲近我的人将充满无法言喻且荣耀的喜悦。这是你在等候再来时的伟大盼望

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.