真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

10-31

(2023-10-30 20:35:21) 下一个

10-31

Learn to listen to me even while you are listening to other people. As they open their souls to your scrutiny, you are an holy ground. You need the help of my Spirit to respond appropriately. Ask Him to think through you, live through you, love through you. My own being is alive within you in the person of the Holy Spirit. If you respond to others' needs through your unaided thought processes, you offer them dry crumbs. When the Sprit empowers your listening and speaking, my streams of living water flow through you to other people. Be a channel of my love, joy, and peace by listening to me as you listen to others.

 

学会在倾听他人的同时也倾听我。当他们向你敞开心扉,你是站在神圣的土地上。你需要我的圣灵的帮助来做适当的回应。邀请祂通过你思考,通过你生活,透过你去爱。我的存在通过圣灵的位格在你里面活动。如果你通过自己的思维过程回应他人的需求,那只是提供了干的面包屑。当圣灵赋能你的倾听和说话时,我的生命之水就会通过你流向他人。在你聆听他人的时候,通过倾听我,你便成为我的爱、喜乐和平安的渠道。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.