真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

10-27

(2023-10-26 20:28:45) 下一个

10-27

As you become increasingly aware of my presence, you find it easier to discern the way you should go. This is one of the practical benefits of living close to me. Instead of wondering about what is on the road ahead or worrying about what you do if … or when …, you can concentrate on staying in communication with me. When you actually arrive at a choice point, I will show you which direction to go.

Many people are so preoccupied with future plans and decisions that they fail to see choices they need to make today. Without any conscious awareness, they make their habitual responses. People who live this way find a dullness creeping into their lives. They sleepwalk through their days, following well worn paths of routine.

I, the creator of the universe, am the most creative being imaginable. I will not leave you circling in deeply rutted paths. Instead, I will lead you along fresh trails of adventure, revealing to you things you di not know. Stay in communication with me. Follow my guiding presence.

 

随着你越来越意识到我的同在,你会发现更容易辨别应该前行的道路。这是与我靠近我的实际好处之一。与其好奇前方道路上有什么,或者担心如果……或何时……你会做什么,你可以专注于与我保持沟通。当你真正到达一个选择点时,我会告诉你应该走哪个方向。

许多人过于关注未来的计划和决策,而忽视了今天需要做出的选择。在没有任何自觉意识的情况下,他们做出习惯性的反应。过这种生活方式的人发现生活中逐渐有了沉闷感。他们像在日常的老路上走路一样,机械地度过每一天。

我,宇宙的创造者,是可以想象到的最具创造力的存在。我不会让你在深深的车辙中打转。相反,我会引导你走上新的冒险之路,向你展示你不知道的事情。与我保持沟通,跟随我的引导。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.