真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

10-4

(2023-10-03 20:38:10) 下一个

I am the creator of heaven and earth: Lord of all that is and all that will be. Although I am unimaginably vast, I choose to dwell within you, permeating you with my presence. Only in the spirit realm could some so infinitely great live within someone so very small. Be awed by the power and the glory of my Spirit within you!

Though the Holy Spirit is infinite, he designs to be your helper. He is always ready to offer assistance; all you need to do is ask. When the path before you looks easy and straight-forward, you may be tempted to go it alone instead of relying on me. This is when you are in the greatest danger of stumbling. Ask my Spirit to help you as you go each step of the way. Never neglect this glorious source of strength within you.

我是天地的创造者,是一切现存和将来之主。尽管我无法想象的大,我却选择居住在你的里面,用我的同在充满你。只有在灵界,如此无限伟大的存在才能在如此微小的个体内居住。对住在你里面的圣灵的大能和荣耀感到敬畏吧!尽管圣灵是无限的,他愿意成为你的助手。他时刻准备提供帮助,你只需提出请求。当你面前的道路看起来轻松而笔直时,你可能会受到诱惑,选择自己走而不是依靠我。这时你最容易跌倒。每走一步,请求我的圣灵帮助你。绝不能忽视在你里面的这荣耀的力量之源。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.