真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

9-2

(2023-09-01 20:22:55) 下一个

9-2

Living in dependance on me is a glorious adventure. Most people scurry around busily, trying to accomplish things through their own strength and ability. Some succeed enormously; others fail miserably. But both groups miss what life is meant to be: living and working in collaboration with me.

When you depend on me continually, your whole perspective changes. You see miracles happening all around, while others see only natural occurrences and "coincidences." you begin each day with joyful expectation, watching to see what I will do. You accept weakness as a gift for me, knowing that my power plugs in most readily to consecrated weakness. You keep your plans tentative, knowing that my plans are far superior. You consciously live, move, and have your being in me, desiring that I live in you. I in you and you in me. This is the intimate adventure I offer you.

依赖我生活是一场辉煌的冒险。大多数人忙碌地四处奔波,试图凭借自己的力量和能力完成事情。有些人获得巨大成功,而有些人则彻底失败。但这两组人都错过了生活的真正意义:跟我合作来生活和工作。

 

当你持续依赖我时,你的整个视角会发生改变。你随处都可以看到奇迹发生,而其他人只看到自然发生的事情和巧合。你每天都怀着欢欣的期望开始,等待着看我会做什么。你将软弱视为我赐予的礼物,明白我的能力最容易流淌到虔诚的软弱中。你保持计划的灵活性,因为我的计划远比你的计划出色。你有意识地在我里面生活、动作、存留,渴望我在你里面生活。我在你里面,你在我里面。这就是我向你提供的亲密冒险。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.