真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

10-1

(2023-09-30 20:47:05) 下一个

10-1

Worship me only. I am king of kings and lord of lords, dwelling in unapproachable light. I am taking care of you! I am not only committed to caring for you, but I am also absolutely capable of doing so. Rest in me, my weary one, for this is a form of worship.

Though self-flagellation has gone out fo style, many of my children drive themselves like racehorses. They whip themselves into action, ignoring how exhausted they are. They forget that I am sovereign and that my ways are higher than theirs. Underneath their driven services, they may secretly resent me as a harsh taskmaster. Their worship of me is lukewarm because I am no longer their first one.

My invitation never changes: come to me, all you who are weary, and I will give you rest. Worship me by resting peacefully in my presence.

单单敬拜我。我是万王之王、万主之主,居住在无法靠近的光辉之中。我正在照顾着你!我不仅致力于照顾你,而且我绝对有能力这样做。在我里面安息吧,我的疲惫之人,因为这也是一种敬拜。

虽然苦修已经过时,但我的许多子女像赛马一样驱使自己。他们驱使自己行动,忽视了自己有多么疲惫。他们忘记了我是至高无上的,我的道路高过他们的道路。在他们不懈的服务之下,他们可能暗自怨恨我是一个苛刻的分派任务的主人。他们对我的敬拜是温吞的,因为我已经不再是他们的起初的爱。

我的邀请永远不变:来到我这里,凡劳苦担重担的,我就使你们得安息。通过在我的面前安静地休息,以此敬拜我。

 

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.