真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

9-23

(2023-09-22 16:06:25) 下一个

9-23

Walk with me in the freedom of forgiveness. The path we follow together is sometimes steep and slippery. If you carry a burden of guilt on your back, you are more likely to stumble and fall. At your request, I will remove the heavy load from you and bury it at the foot of the cross. When I unburden you, you are undeniably free! Stand up straight and tall in my presence so that no one can place more burdens on your back. Look into my face and feel the warmth of my love-light shining upon you. It is this unconditional love that frees you from both fears and sins. Spend time basking in the light of my presence. As you come to know me more and more intimately, you grow increasingly free.

 

与我一同走在宽恕的自由之路上。我们共同前行的道路有时又陡又滑。如果你背负着一份罪的担,那么你很可能绊跌摔跤。只要你提要求,我把沉重的负担从你肩上卸下,并埋葬在十字架的脚下。当我为你解除重担时,你毫无疑问是自由的!请在我面前站得笔直挺拔这样就没有人能更多负担在放在你的肩上。看着我的脸,感受我的爱之光照耀身上的温暖。正是这无条件的爱使你从恐惧和罪恶中得以解脱。花时间沉浸在我同在的光中。当你更加亲地认识我,你会逐渐变得更加自由。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.