真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

9-3

(2023-09-02 21:41:12) 下一个

9-3

Let the dew of my presence refresh your mind and heart. So many, many things vie for your attention in this complex world of instant communication. The world has changed enormously since I first gave the command to be still, and know that I am God. However, this timeless truth is essential for the well-being of your soul. As dew refreshes grass and flowers during the stillness of the night, so my presence revitalizes you as you sit quietly with me.

A refreshed, revitalized mind is able to sort out what is important and what is not. In its natural condition, your mind easily gets stuck on trivial matters. Like the spinning wheels of a car trapped in mud, the cogs of your brain spin impotently when you focus on a trivial thing. As soon as you start communicating with me about the matter, your thoughts gain traction, and you can move on to more important things. Communicate with me continually, and I will put my thoughts into your mind.

让我的同在之露滋润你的心灵与思维。在这个快速通讯的复杂世界中,有太多太多事物竞相吸引你的注意。自从我首次发出命令:“要安静,要知道我是神”以来,世界发生了巨大的变化。然而,这个永恒的真理对于你灵魂的健康至关重要。就像露水在夜晚的宁静中滋润草地和花朵一样,当你静静地坐在我面前时,我的同在会使你焕发活力。

拥有一颗焕然一新的心灵和思维能够帮助你分辨重要和不重要的事情。在自然状态下,你的思维容易陷入琐碎之事。就像车子的车轮陷入泥潭时无法转动,当你专注于琐碎之事时,你的思维也会无力旋转。一旦你开始与我沟通关于这件事,你的思维就会获得支持,你就能够处理更重要的事情。与我不断交流,我将把我的思想放入你的心意中。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.