真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

8-12

(2023-08-12 03:01:24) 下一个

8-12

Come to me when you are weak and weary. Rest snugly in my everlasting arms. I do not despise your weakness, my child. Actually, it draws me closer to you because weakness stirs up my compassion – my yearning to help. Accept yourself in your weariness, knowing that I understand how difficult your journey has been.

Do not compare yourself with others who seem to skip along their life-paths with ease. Their journeys have been different from yours, and I have gifted them with abundant energy. I have gifted you with fragility, providing opportunities for your spirit to blossom in my presence. Accept this gift as a sacred treasure: delicate, yet glowing with brilliant light. Rather than struggling to disguise or deny your weakness, allow me to bless you richly through it.

当你软弱和疲惫时,请到我这里来。在我永恒的怀抱中安心地休息。我不轻看你的软弱,我的孩子。实际上,它使我更加靠近你,因为软弱唤起了我的怜悯之情——我的要帮助的渴望。请在你的疲惫中接纳自己,知道我明白你的旅程有多么艰难。

不要将自己与那些似乎轻松地在人生道路上前进的人相比较。他们的旅程与你不同,我赋予了他们充沛的能量。而我赋予了你脆弱,为的事让你的心灵有机会在我的面前绽放。把这份礼物当作一份神圣的宝藏:娇嫩,却闪耀着明亮的光芒。与其努力掩饰或否认你的软弱,不如让我通过它丰丰富富地祝福你。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.