真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

8-2

(2023-08-02 03:28:20) 下一个

8-2

Bring me the sacrifice of your time: a most precious commodity. In this action-addicted world, few of my children take time to sit quietly in my presence. But for those who do, blessings flow like streams of living water. I, the one from whom all blessings flow, am also blessed by our time together. This is a deep mystery; do not try to fathom it. Instead, glorify me by delighting in me. Enjoy me now and forever!

把你的时间作为祭物献给我:这是最珍贵的财富。在这个追求行动的世界里,很少有我的子民会花时间静静地坐在我面前。但对于那些这样做的人来说,祝福就像活水的溪流般涌现。我,所有祝福的源头,也因我们共处的时光而得到尊荣。这是一个深奥的奥秘;不要试图去理解它。相反,通过在我里面欢欣来荣耀我。现在和永远都享受我的同在吧!

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.