真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

8-6

(2023-08-06 03:25:27) 下一个

8-6

When things seem to be going all wrong, stop and affirm your trust in me. Calmly bring these matters to me, and leave them to my capable hands. Then, simply do the next thing. Stay in touch with me through thankful, trusting prayers, resting in my sovereign control. Rejoyce in me - exult in the God of your salvation. As you trust in me, I make your feet like the feet of a deer. I enable you to walk and make progress upon your high places of trouble, suffering, or responsibility.

当事情似乎都在朝着错误的方向发展时,请停下来并确认你对我的信任。平静地将这些事情带到我面前,然后将它们交托给我有能力的双手。然后去做下一件事情。通过感恩、信任的祈祷与我保持联系,在我至高无上的掌控中安心休息。在我里面欢欣 - 为你的救赎之神欢呼。当你信任我时,我使你的脚像鹿的蹄一样。我使你能够在困难、苦难或责任重担的高处行走并取得进步。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.