真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

8-21

(2023-08-21 03:29:06) 下一个

8-21

 

Wait with me for a while. I have much to tell you. You are walking along the path I have chosen for you. It is both a privileged and a perilous way: experiencing my glorious presence and heralding that reality to others. Sometimes you feel presumptuous to be carrying out such an assignment.

Do not worry about what other people think of you. The work I am doing in you is hidden at first. But eventually blossoms will burst forth, and abundant fruit will be born. Stay on the path of life with me. Trust me wholeheartedly, letting my Spirit fill you with joy and peace.

 

请和我一起等候片刻。我有许多事情要告诉你。你正沿着我为你选择的道路前行。这是一条特权与危险并存的路:体验着我荣耀的在,并向他人宣扬这个现实。有时候,你会觉得自己好像在履行一个自负的使命。

不要担心别人如何看待你。我在你身上所进行的工作起初是隐而不显的。但最终,花朵将会绽放,丰硕的果实将会结出。请与我一起走在生命之路。全心全意地信任我,让我的灵喜乐与平安充满你

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.