真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

8-13

(2023-08-13 04:20:43) 下一个

8-13

Learn to enjoy life more. Relax, remembering that I am God with you, I crafted you with enormous capacity to know me and enjoy my presence. When my people wear sour faces and walk through their lives with resigned rigidity, I am displeased. When you walk through a day with childlike delight, savoring every blessing, you proclaim your trust in me, your ever-present shepherd. The more you focus on my presence with you, the more fully you can enjoy life. Glorify me though your pleasure in me. Thus you proclaim my presence to the watching world.

学会更多地享受生活。放松下来,记住我与你同在,我创造了你,赋予你巨大的能力来认识我并享受我的同在。当我的子民面带愁容,生活中充满顺从的僵硬时,我感到不悦。当你像孩子般愉快地度过一天,品味每一个祝福,你是在宣告你对我——永远与你同在的牧者——的信任。你越是专注于我与你的同在,你就能更充分地享受生活。通过你对我的喜悦来荣耀我。如此,你向这个观察的世界宣扬了我的同在。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.