真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

7-5

(2023-07-05 06:36:07) 下一个

7-5

Draw near to me with a thankful heart, aware that your cup is overflowing with blessings. Gratitude enables you to perceive me more clearly and to rejoice in our love-relationship. Nothing can separate you from my loving presence! That is the basis of your security. Whenever you start to feel anxious, remind yourself that your security rests in me alone, and I am totally trustworthy.

You will never be in control of your life circumstances, but you can relax and trust in my control. Instead of striving for a predictable, safe lifestyle, seek to know me in greater depth and breath. I long to make your life a glorious adventure, but you must stop clinging to old ways. I am always doing something new within my beloved ones. Be on the lookout for all that I have prepared for you.

怀着感恩的心靠近我,留意到你的福杯正满溢出来。感恩使你更清晰地认识我,并在我们爱的关系中欢欣。没有任何事物能将你与我慈爱的同在分离!这是你安全的基础。每当你开始感到焦虑时,提醒自己你的安全仅依赖于我,而我是完全可信的。

你永远无法掌控生活的环境,但你可以放松并相信我对一切的掌管。不要追求可预测和安全的生活方式,而是努力更深入、更广泛地认识我。我渴望让你的生活成为一场辉煌的冒险,但你必须停止依附于旧的方式。我总是在我所爱的人中做新的事情。时刻警惕,留心我为你准备的一切。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.