真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

7-31

(2023-07-31 04:07:05) 下一个

7-31

Trust me in the depths of your being. It is there that I live in constant communication with you. When you feel frustrated and frazzled on the outside, do not get upset with yourself. You are only human, and the swirl of events going on all around you will sometimes feel overwhelming. Rather than scolding yourself for your humanness, remind yourself that I am both with you and within you.

I am with you at all times, encouraging and supportive rather than condemning. I know that deep within you, where I live, my peace is your continual experience. Slow down your pace of living for a time. Quiet your mind in my presence. Then you will be able to hear me bestowing the resurrection blessing: peace be with you.

请在你内心的深处相信我。在那里,我与你保持着持续的交流。当你感到外在的挫折和混乱时,不要为此而沮丧。你只是一个“人”,周围发生的一切事件有时会让你感到不堪重负。与其因为你是“人”而责备自己,不如提醒自己,我既与你同在,也住在你的里面。

我任何时候都与你同在,这会带给你鼓励与支持,而不是责备。我知道在你内心深处——就是我居住的地方——我的平安是你持续的经历。放慢生活的节奏一段时间。在我的同在中平息你的心灵。然后你将能够听到我赐予的复活性祝福:愿你平安。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.