真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

7-26

(2023-07-26 03:33:03) 下一个

7-26

Relax and let me lead you through this day. I have everything under control: My control. You tend to peer anxiously into the day that is before you, trying to figure out what to do and when. Meanwhile, the phone or the doorbell rings, and you have to reshuffle your plans. All that planning ties you up in knots and distracts you from me. Attentiveness to me is not only for your quiet time, but for all your time. As you look to me, I show you what to do now and next.

Vast quantities of time and energy are wasted in obsessive planning. When you let me direct your steps, you are set free to enjoy me and to find what I have prepared for you this day.

放松心情,让我引领你度过这一天。我让一切都在掌控之下,而且是我的掌控之下。你往往焦虑地凝视眼前的一天,试图弄清楚该做什么,何时做。与此同时,电话或门铃响起,你不得不重新调整计划。所有的规划把你绞在一团,让你远离了我。对我全神贯注不仅适用于你的安静时间,也适用于你的所有时间。当你仰望我,我会指示你现在和接下来该做什么。

大量的时间和精力被浪费在过度的计划上。当你让我引导你的脚步时,你将自由地享受我的同在,发现我为你这一天预备的事物。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.