真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

7-18

(2023-07-18 03:48:50) 下一个

7-18

I am nearer than you think, richly present in all your moments. You are connected to me by love-bonds that nothing can sever. However, you may sometimes feel alone because your union with me is invisible. Ask me to open your eyes so that you can find me everywhere. The more aware you are of my presence, the safer you feel. This is not some sort of escape from reality; it is tuning in to ultimate reality. I am far more real than the world you can see, hear, and touch. Faith is the confirmation of things we do not see and the conviction of their reality, perceiving as real fact what is not revealed to the senses.

我比你所想的更靠近你,丰盈地出现在你的每个瞬间。你与我通过无法割舍的爱的纽带相连。然而,你有时可能会感到孤独,因为你与我之间的联结是无形的。请恳求我打开你的眼睛,这样你就能在任何地方找到我。你对我的同在越有意识,你就会感到越安全。这并不是逃避现实,而是与终极现实相调和。我比你所能看到、听到和触摸的世界更加真实。信未见之事的确据,是对它们真实性的笃定,是将未被感官揭示的事实视为真实。

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.