真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

7-1

(2023-07-01 07:13:02) 下一个

7-1

I am life and light in abundance. As you spend time “soaking” in my presence, you are energized and lightened. Through communing with me, you transfer your heavy burdens to my strong shoulders. By gazing at me, you gain my perspective on your life. This time alone with me is essential for unscrambling your thoughts and smoothing out the day before you.

Be willing to fight for this precious time with me. Opposition comes in many forms: your own desire to linger in bed; the evil one’s determination to distract you from me; the pressure of family, friends, and your own inner critic to spend your time more productively. As you grow in your desire to please me above all else, you gain strength to resist these opponents. Delight yourself in me, for I am the deepest desire of your heart.

我是丰盛的生命和光。当你花时间“浸泡”在我的同在之中,你会充满活力,而且轻松愉悦。通过与我交流,你将沉重的负担转移到我强壮的肩膀上。透过凝视我,你可以获得我对你生活的视角。与我独处的这段时间对于理清你的思绪和平整新的一天至关重要。

要愿意为了与我共度这宝贵的时间而战。阻力以多种形式出现:你自己希望多呆在床上;恶者决心分散你对我的专注;家人、朋友以及你自己内心的批评者告诉你要更有效地利用时间的压力。随着你越来越渴望令我喜悦超过一切,你会获得力量抵制这些反对的力量。以我为乐,因为我是你内心最深切的渴望。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.