真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-2

(2023-06-02 06:01:27) 下一个

6-2

Relax in my healing, holy presence. Be still while I transform your heart and mind. Let go of cares and worries so that you can receive my peace. Cease striving, and know that I am God.

Do not be like Pharisees who multiplied regulations, creating their own form of “godliness.” They got so wrapped up in their own rules that they lost sight of me. Even today, man made rules about how to live the Christian life enslave many people. Their focus is on their performance, rather than on me.

It is through knowing me intimately that you become like me. This requires spending time alone with me. Let go, relax, be still, and know that I am God.

在我的疗愈性的、神圣的同在中放松下来。在我更新你的心思意念时保持安静。放下忧虑和烦恼,这样你才能领受我的平安。停止挣扎,知道我是神。

不要像法利赛人一样增加规条,创造自己形式的“敬虔”。他们太过于沉迷于自己的规则,以至于忽略了我。即使在今天,人们对如何过基督徒生活而自己创造出来的规矩束缚着许多人。他们的关注点是他们的表现,而不是我。

通过亲密地认识我,你才能变得像我。这需要花时间与我独处。放手,放松,保持安静,知道我是神。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.