真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-6

(2023-06-06 09:06:43) 下一个

6-6

Seek my face, and you will find fulfilment of your deepest longings. My world is filled with beautiful things; they are meant to be pointers to me, reminders of my abiding presence. The earth still declares my glory to those who have eyes that see and ears that hear.

You had a darkened mind before you sought me wholeheartedly. I chose to pour my light into you so that you can be a beacon to others. There is no room for pride in this position. Your part is to reflect my glory. I am the Lord!

寻求我的面,你里面最深的渴望将得到满足。我的世界充满了美好的事物;它们是为了指引你到我这里,提醒你我永恒的同在。全地仍向那些有眼能看、有耳可听的人宣扬我的荣耀。

在你全心寻求我之前,你的心智是黑暗的。我选择将我的光倾注于你,让你成为他人的灯塔。这个位置上没有骄傲的空间。你的任务是反映我的荣耀。我是主!

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.