真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-25

(2023-06-25 16:05:55) 下一个

6-25

Open your hands and your heart to receive this day as a precious gift from me. I begin each day with a sunrise, announcing my radiant presence. By the time you rise from your bed, I have already prepared the way before you. I eagerly await your first conscious thought. I rejoice when you glance my way.

Bring me the gift of thanksgiving, which opens your heart to rich communication with me. Because I am God, from whom all blessings flow, thankfulness is the best way to draw near me. Sing praise songs to me; tell of my wonderous works. Remember that I take great delight in you; I rejoice over you with singing.

敞开你的双手和心灵,接受这一天作为我赐予你的珍贵礼物。我每天都以日出开始,宣告着我荣耀的同在。当你从床上起来时,我已经为你预备了道路。我迫切地期待着你的第一个有意识的思绪。当你朝我那边瞥眼时,我感到欢喜。

给我带来感恩的礼物,它能打开你的心灵与我进行深入交流。因为我是神,一切福祉都源自于我,感恩是与我亲近的最好方式。向我唱赞美之歌,述说我的奇妙作为。记住,我对你极为喜悦;我以歌声为你欢欣。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.