真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-19

(2023-06-19 08:35:43) 下一个

6-19

I am the firm foundation on which you can dance and sing and celebrate my presence. This is my high and holy calling for you; receive it as a precious gift. Glorifying and enjoying me is a higher priority than maintaining a tidy, structured life. Give up your striving to keep everything under control-an impossible task and a waste of precious energy.

My guidance for each of my children is ubique. That’s why listening to me is so vital for your well-being. Let me prepare you for the day that awaits you and point you in the right direction. I am with you continually, so don’t be intimidated by fear. Though it stalks you, it cannot harm you, as long as you cling to my hand. Keep your eyes on me, enjoying peace in my presence.

我是坚固的地基,你可以在上面跳舞、唱歌以及欢庆我的同在。这是我对你的崇高和神圣的呼召;请将它当作一份珍贵的礼物接受。荣耀我、享受我比保持整洁有序的生活更为重要。放弃你努力控制一切的努力——这是不可能的任务,也是浪费宝贵的精力。

我对每个孩子的引导无处不在。这就是为什么听从我对你的健康至关重要。让我为即将到来的日子预备你,并指引你朝正确的方向前进。我始终与你同在,所以不要被恐惧所吓倒。虽然恐惧追逐着你,但只要紧紧抓住我的手,它就无法伤害到你。定睛于我,在我的同在中享受平安。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.