真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

6-3

(2023-06-03 07:47:51) 下一个

6-3

I want to be central in your entire being. When your focus is firmly on me, my peace displaces fears and worries. They will encircle you, seeking entrance, so you must stay alert. Let trust and thankfulness stand guard, turning back fear before it can gain a foothold. There is no fear in my love, which shines on you continually. Sit quietly in my love-light while I bless you with radiant peace. Turn your whole being to trusting and loving me.

我希望成为你整个人的中心。当你的注意力完全集中在我身上时,我的平安将取代恐惧和忧虑。恐惧和忧虑会四面围绕你,试图进入【你的心中】,所以你必须保持警惕。让信任和感恩护卫你,阻止恐惧找到立足之地。在我的爱中没有恐惧,这爱不断地照耀着你。静静地坐在我的爱之光中,我用辉煌的平安祝福你。让你整个人都来信任我、爱我。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.