真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

5-12

(2023-05-12 07:46:34) 下一个

5-12

Learn to relate to others through my love rather than yours. Your human love is ever so limited, full of flaws and manipulation. My loving presence, which always enfolds you, is available to bless others as well as you. Instead of trying harder to help people through your own paltry supplies, become aware of my unlimited supply, which is accessible to you continually. Let my love envelop your outreach to other people.

Many of my precious children have fallen prey to burnout. A better description of their condition might be “drain out.” Countless interactions with needy people have drained them, without their conscious awareness. You are among these weary ones, who are like wounded soldiers needing R & R.  Take time to rest in the love-light of my presence. I will gradually restore to you the energy that you have lost over the years. Come to me, all you who are weary and burdened, and you will find rest for your souls.

学会通过我的爱来与他人建立关系,而不是依靠你自己的爱。你自己的爱是如此有限,充满缺陷和操纵。我那总是包裹着你的爱的同在,可以祝福他人也祝福你。不要再试图通过你自己微不足道的资源来帮助人们,而是意识到我的无限供应,它随时可供你使用。让我的爱包裹着你对他人的关怀。

许多我珍爱的孩子已经陷入疲劳过度的境地。更好的描述是“筋疲力尽”。与有需要的人进行无数次互动,已经在不知不觉中耗尽了他们。你是这些疲倦者之一,就像需要休整的受伤士兵。花时间在我同在的爱与光中休息。我会逐渐恢复你这些年失去的能量。来吧,凡劳苦担重担的人,可以到我这里来,我就使你们的心灵得安息。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.