真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

5-1

(2023-05-01 07:10:02) 下一个

5-1

You are on the path of my choosing. There is no randomness about your life. Here and now comprise the coordinates of your daily life. Most people let their moments slip through their fingers, half-lived. They avoid the present by worrying about the future or longing for a better time and place. They forget that they are creatures who are subject to the limitations of time and space. They forget their creator, who walks with them only in the present.

Every moment is alive with my glorious presence, to those whose hearts are intimately connected with mine. As you give yourself more and more to a life of constant communication with me, you will find that you simply have no time for worry. Thus, you are freed to let my spirit direct your steps, enabling you to walk along the path of peace.

你正在我所选择的道路上。你的生命没有任何偶然性。此刻此地构成了你日常生活的坐标。大多数人让他们的时光从指缝间流逝,没有充分地活过。他们通过担心未来或渴望更好的时间和地点来回避当下。他们忘记了自己是受时间和空间限制的受造物。他们忘记了他们的造物主,他只在当下与他们同行。

对于那些与我的心密切相连的人来说,每一刻都充满着我荣耀的同在。当你越来越多地投入到与我持续沟通的生活中时,你会发现你根本没有时间去忧虑。因此,你被释放,让我的灵引导你的脚步,使你能够走在平安的路上。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.