真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

5-4

(2023-05-04 03:34:17) 下一个

5-4

meet me in morning stillness, while the earth is fresh with the dew of my presence. Worship me in the beauty of holiness. Sing love songs to my holy name. as you give yourself to me, my spirit swells within you till you are flooded with divine presence.

The world’s way of pursuing richness is grasping and hoarding. You attain my riches by letting go and giving. The more you give yourself to me and my ways, the more I fill you with inexpressible, heavenly joy.

当大地还沾着我同在的露珠时,请在清晨的宁静中与我相会。以圣洁之美敬拜我。向我的圣名唱起爱的歌。当你把自己献给我时,我的灵会在你的里面充盈,直到你被神的同在淹没。

世界追求财富的方式是抓住和囤积。你则通过放手和付出来获得我的财富。你越是将自己献给我和我的法则,我就越会用无法言喻的属天的喜乐充满你。

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.