真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

4-4

(2023-04-04 12:36:44) 下一个

4-4

我在你心灵的宁静中与你相遇。在那里,我寻求与你交流。一个敞开心扉寻求我同在的人对我来说是极为珍贵的。我的眼睛在整个地球上四处搜寻,寻找那些渴望与我相遇的人。我看到你在试图找到我,我们共同的寻求带来了喜悦的满足。

在这个痴迷于噪音和速度的世界中,内心的宁静变得越来越稀少。你渴望创造一个安静的空间,让你和我相遇,这让我感到欣慰。不要被实现这个目标的难度所泄气。我监视着你的所有努力,并且每一次尝试寻找我,我都会被高举。

 

I meet you in the stillness of your soul. It is there that I seek to commune with you. A person who is open to my presence is exceedingly precious to me. My eyes search to and fro throughout the earth, looking for one whose heart is seeking me. I see you trying to find me, our mutual search results in joyful fulfilment.

Stillness of soul is increasingly rare in this world addicted to noise and speed. I am pleased with your desire to create a quiet space where you and I can meet. Don’t be discouraged by the difficulty of achieving this goal. I monitor all your efforts and am blessed by each of your attempts to seek my face.

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.