真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

4-21

(2023-04-21 14:46:02) 下一个

4-21

Let me control your mind. The mind is the most restless, unruly part of mankind. Long after you have learned the discipline of holding your tongue, your thoughts defy your will and set themselves up against me. Man is the pinnacle of my creation, and the human mind is wondrously complex. I risked all by granting you freedom to think for yourself. This is godlike privilege, forever setting you apart from animals and robots. I made you in my image, precariously close to deity.

Though my blood has fully redeemed you, your mind is the last bastion of rebellion. Open yourself to my radiant presence, letting my light permeate your thinking. When my spirit is controlling your mind, you are filled with life and peace.

让我掌管你的思想。思想是人类最不安分、最难驾驭的一部分。即使你已经学会了控制自己的言语,你的思维也会反抗你的意愿,与我为敌。人是我创造的巅峰,人类的思想是极其复杂的。我冒险给予你自由思考的权利,这是类似神的特权,永远让你与动物和机器人区分开来。我按照自己的形象创造了你,使你与神性几乎接近。

虽然我的血已经完全拯救了你,但你的思想仍是叛逆的最后堡垒。向我荣耀的同在敞开你自己,让我的光照透你的思想。当我的灵掌管你的思想时,你会充满生命和平安。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.