真道的魅力

道成了肉身,丰丰满满地有恩典,有真理,魅力四射,令我折服
个人资料
正文

亲眼看见你

(2023-02-17 07:43:51) 下一个

有你我生命不一样,有你我生命再燃亮,

有你我不害怕困难,有你我有满足的喜乐。

我在深处里求告你,你在天上听我祷告,

你是我坚固避难所;我赞美你直到永远。

太阳还存,月亮还在,人要敬畏你直到万代。

我从前风闻有你,现在我亲眼看见你。
 

[ My eyes have seen you ]

With you my life is made a new, in you the blaze in me renewed,

I know there is no fear in you, cause you are the everlasting love.

To you my father will I shout, you hear my cry from high above.

You are my refuge and my strength. Forever I praise your holy name.

Oh, Lord, My Lord! We stand in awe from age to age, our knees will fall,

My ears had heard Your name before, now I have seen you with my eyes.

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.