伊凡小提琴

我是多伦多的小提琴教师伊凡,这里是我移民生活的随拍实录生活写真。我的网站:violinyf.com,我的微信:Ivan3560,
正文

交换舞伴(Changing Partners,美国经典歌曲,violin cover)附小提琴演奏视频

(2019-12-23 04:28:47) 下一个
Changing Partners
  
  We were waltzing together to a dreamy melody
  When they called out “Change partners“,
  And you waltzed away from me.
  Now my arms feel so empty as I gaze around the floor,
  And I’ll keep on changing partners
  Till I hold you once more.
  
  Though we danced for one moment, and too soon we had to part,
  In that wonderful moment something happened to my heart;
  So I’ll keep changing partners till you’re in my arms and then,
  Oh, my darling I will never change partners again.
    
  《交换舞伴》
  
  在梦幻的旋律中 我俩共舞着华尔兹
  当他们喊着“交换舞伴”
  你舞着华尔兹离我而去
  我的怀里感到如此空虚
  当我凝视着地面 我会不断地交换舞伴
  直到我再次拥有你
  
  虽然我们只共舞一刹那 很快就要分离
  在那美妙地时刻里
  我的心里有些感触
  所以我会不断地交换舞伴
  直到你又在我怀里
  然后亲爱的 我再也不愿交换舞伴

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.